|
El concert se celebrà dintre de les festes en honor a Sant Vicent del carrer de la Puríssima i adjacents |
La Banda Juvenil Primitiva de Llíria va oferir un concert de pasdobles i marxes mores i cristianes, dintre de les festes de Sant Vicent del carrer de la Puríssima i Adjacents. El concert va tindre lloc el passat 3 de maig, al Teatre de la Llar dels Jubilats.
A més, el concert va ser l’estrena no-oficial del director de l’agrupació Salvador Marín; la presentació oficial del qual tindrà lloc, en el concert del pròxim dissabte de 3 juny.
Els joves intèrprets de la Banda Juvenil de Llíria van interpretar el programa següent:
- Fiesta en Benidorm (pasdoble), Rafael Domenech Pardo
- Educandos de Benejuzar (pasdoble) , José Aparicio Peiró
- Chimo (marxa mora), José María Ferrero
- Xàbia (pasdoble), Salvador Salvá
- Paquito el Chocolatero (pasdoble), Gustavo Pascual Falcó
- Als bereberes (marxa mora), José Pérez Vilaplana
- Amparito Roca (pasdoble), Jaime Teixidor
- Pérez Barceló (pasdoble), Bernabé Sanchis
- Sisco (marxa mora), Daniel Ferrero
- Teniente Raposo (bis) (pasdoble), Julián Palanca
Abans del concert, les Festeres de Sant Vicent del carrer de la Puríssima i Adjacent convidaren a sopar als joves músics, gaudint d'una estona de companyonia i germandat.